خاطرات من با ستاره آبی

خاطرات من با ستاره آبی

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


یه عکس قدیمی از خودم با اف 12 که قبلا داشتیم این عکس مال سال1382

 kgh301zjodl60gfdrf2.jpg



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت13:01---27 آذر 1391
سلام داش رضا بابا دلم واست تنگ شده بود خیلی خوب کاری کردی وبلاگ درست کردی

m.akbarizadeh.k
ساعت8:29---27 آذر 1391
سلام دوست من

خیلی باحالی

منم یه زمانی عشق ماک بودم

وب خیلی خوبی داری

موفق و موید و کامران باشی


m.akbarizadeh.k
ساعت8:15---27 آذر 1391
سلام دوست من
خیلی باحالی
منم یه زمانی عشق ماک بودم
وب خیلی خوبی داری
موفق و موید و کامران باشی


نادرزمانی
ساعت7:59---27 آذر 1391
سلام. عکس های قشنگی بودن. اگر مطالب نوشتاری مثل خاطرات یا آموزشی یا هر موضوع مورد علاقه خودتان را اضافه کنید که دیگران نیز استفاده کنند وبلاگتان جالبتر خواهد شد. موفق باشید.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: جمشیدنژاد تاريخ: برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام درود به همه دوستان به کافه خاطرات من خوش آمدید اینجا همش عکسها تریلی ها خودمونو میزارم براتون . من رضا هستم نزدیک 22سالمه از شهرستان گچساران و فوق دیپلم مکانیک دیزل دارم . و عاشق جاده و ماشین سنگینم چون از بچگی تریلی داشتیم خودمون تا الان ...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to khatabi49.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com